lördag 20 februari 2010

Vi som är riktiga män använder inte Gilette!


7 kommentarer:

  1. Hmmmm riktiga män tror jag inte har motorsåg i duschen?? Men det kanske är därför det inte finns så många riktiga män kvar? Hahahah.....

    //Favvosyrran :)

    SvaraRadera
  2. Jag har en! Skall bara byta kedja, för den gamla har blivit slö...

    /Satipo

    SvaraRadera
  3. Ursäkta mig om jag inte var tydlig men jag skrev faktiskt: riktiga män"......
    Jättebra med el i duschen, verkligen jättebra! :D

    //Favvosyrran moahahaha

    SvaraRadera
  4. EL? EL?? EL??? Ha! En motorsåg är BENSINDRIVEN som vi riktiga män använder! (den är tyngre, kraftigare och luktar 4-taktsbensin = After shave)
    Den såg som är eldriven (du vet den med sladd på och måste stickas in i väggen där det finns två små hål) benämns som elkedjesåg! Din man visste tydligen inte detta?

    /Satipo

    SvaraRadera
  5. Suck, så miljömedvetna ni ickemän är!!!!
    Taktbensin, finfint!
    Du får ursäkta igen men jag skrev RIKTIGA MÄN, det är väl dom som har något att raka eller?? Rätta mig gärna om jag har fel!
    Du behöver bara en frottéhandduk, tänk så miljövänligt oxå!
    Min man? Klart hann inte visste han är ju en av de få riktiga MÄN som finns kvar!

    //Favvosyrran :D

    SvaraRadera
  6. Din man använder ju Ladyshave!!! :-D

    Puss!

    /Manlige Satipo

    SvaraRadera
  7. Hehe love you too!


    //Favvosyrran :)

    SvaraRadera